26 Haziran 2013 Çarşamba

Hugo Boss Orange - Paco Rabanne Black XS

 
Selam arkadaşlar :))
 
Geçen hafta Trendyol'dan sipariş etmiş olduğum parfümler geldi. Biri Hugo Boss Orange. Diğeri ise Paco Rabanne Black XS.
 
Black XS önceden kullandığım bir parfümdü. Bu nedenle alırken hiç tereddüt etmedim. Genellikle parfümlerde EDP tercih ederim. Bu nedenle Black XS'i EDP aldım. Fakat Orange'ı yazın ferah ferah kullanabilmek adına EDT tercih ettim ve bugün kullandığımda ne kadar yanlış bir tercihte bulunduğumu anladım. Koku mükemmel. Hem şekerli kokulardan, hem de pudralı kokulardan hoşlananların beğenebileceği bir koku kategorisinde bence.
 
Gelgelelim kalıcılığına. Bir saat içinde uçup gidiyor kokusu. Tamam yazın kullanılan koku hafif olmalı ama bu kadarı da fazla hafif olmuş. Açıkçası satılanlar arasında EDP'si de yoktu. EDT'yi tercih ediş sebeplerimden biri de buydu.
 
Geriye tek bir yol kalıyor. Kokuyu yanında taşıyıp belli sürelerde tazelemek. Ama koku şahane! :)...
 
 
Şişe tasarımı çok güzel.
 
 
 Black XS'in ucunda kurukafa ve gül bulunan sevimli bir aksesuarı da var :)).
 
Trendyol'daki indirimleri takip etmenizi tavsiye ederim. Ayda bir büyük indirimli kampanyalara rastlamak mümkün.
 

2 yorum:

  1. Black xs gerçekten harika ve etkileyici bir koku
    http://nypdsena.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2. şişesini kullanıyor olmama rağmen hala sıkılmadım :)

      Sil