28 Haziran 2013 Cuma

Superdefense CC Cream SPF 30

Selam arkadaşlar :)) Bu yazım Clinique'in yeni çıkartmış olduğu bir ürün olan CC Cream ile ilgili. Bu ürün bir çeşit renkli nemlendirici. Renkli nemlendiricilerden  farkı yaşlanma karşıtı ve cilt tonunu düzenleyici bir fonksiyonunun oluşu. Bu ürünü Ankamall Sephora mağazasından satın aldım. Bu mağazada çalışan bayan bu ürünün şu an sadece Sephora mağazalarında satıldığını söyledi. Ne kadar doğrudur bilemiyorum fakat şundan eminim Ankara'daki tüm Sephora mağazalarında bulunmakta.
 
Ürünün 3 rengi mevcut. Bunlar Light, Light Medium ve Medium renkleri. Ben en açık renk olan Light'ı satın aldım. En açık renk olmasına rağmen ilk uyguladığımda koyu bir renk verdi yüzüme. Fakat üzerine Clinique Stay Matte Sıkıştırılmış Pudra - Invisible Matte adlı ürünü uyguladım ve istediğim rengi elde ettim diyebilirim.
 
Daha sonra önümüz yaz olduğu için tek başına da uygulanabilir. Biraz bronzlaşmakla verdiği koyuluğun cildimin tolere edebileceğini düşünüyorum.
 
Ürün cildi gerçekten iyi derecede nemlendiriyor. 30 SPF korumalı oluşu da bu ürünün altına güneş koruyucusu kullanma zahmetini ortadan kaldırmakta. Üründen leblebi büyüklüğünde bir miktarda uygulamak istenilen sonucu elde etmek için yeterli oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder