10 Temmuz 2013 Çarşamba

Cassette Butik - Ayakkabı

Born Hippy Sunny


Born Hippy Sunny

Born Hippy - Sunny
 
Born Hippy Mint

Born Hippy Mint
 
Born Hippy - Mint
 
Selam arkadaşlar :))
Bunlar bugün gelen yeni ayakkabılarım. Sizin de görmüş olduğunuz gibi baharda ve yazın kullanılabilecek ayakkabılar. Henüz dışarıda giyme fırsatım olmadı fakat rahat ayakkabılar ama uzun mesafe ayakkabıları değiller. Kısa yürüyüşlerde kullanılabilir gibi duruyorlar.
 
İlk resimdeki ayakkabı (Sunny) kumaşı silinebilir özellikte bir kumaşa sahip. İkinci resimdeki ayakkabı (Mint) ise ketenimsi bir yapıya sahip. Ancak yıkanırsa temizlenebilir gibi duruyor. Deneyip göreceğiz.

4 yorum:

  1. Selam siteni takip edemiyorum :/ sorun nerede anlamadım? GFC takip et diyorum hata veriyor, bloglovinde aynı şekilde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamlar :))
      Bloglovin'de takip etme talebin kabul edilmiş. Belki şimdi hata düzelmiştir. Bi' daha dene istersen. Bu arada hoşgeldin :)

      Sil
    2. Hoş bulduk evet takipteyim artık bana da beklerim :))
      http://nypdsena.blogspot.com/

      Sil
    3. Merhabalar, bu ayakkabılardan hala memnun musunuz acaba, aynı mağazadan ayakkabı alacağım ve bu yazıyı gördüm, Bir de normalde giydiğiniz ayakkabı numarasına göre dar mı geniş mi, bilgi alabilirsem çok sevinirim, sevgiler :)

      Sil