22 Temmuz 2013 Pazartesi

Gratis Alışverişi

 
Gliss yine yeni bir saç bakım serisiyle karşımızda. Gliss'in ürünlerini oldum olası sevmişimdir. Daha önce Oil Nutritive serisi ile Anti - Frizz ve Saten Kompleksli serisini kullanmıştım ve çok da memnun kalmıştım. Raflarda yeni çıkarttığı seriyi görünce almadan duramadım.
 
Serinin adı Ultimate Oil Elixir. 3 gündür kullanmaktayım ve kokusuna ve saçlarıma verdiği yumuşaklığa bayıldım. Saçlarım röfleli olmasına rağmen etkili bir şekilde yumuşaklık sağlıyor.
 
 
Serinin tüm ürünleri henüz raflarda yerini almadı. Şampuan, saç kremi ve sıvı saç kremi satışta. Şampuanın içinde minicik minicik altın simler var. Kullanması gerçekten çok zevkli. Kokusu da şahane. Yarın bir kez daha gidip bakacağım serinin üyelerini yavaş yavaş tamamlayacağım. Tam anlamıyla şahane :)).
 
Gliss'in bayıldığım bir diğer serisi olan Oil Nutritive serisinin saç maskesini aldım. Kokusu şahane. Verdiği yumuşaklık ve besleyiciliğinden de memnunum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder