17 Nisan 2014 Perşembe

Alessandro Hand!Spa Age Complex Luminatic Hand Cream

Selam arkadaşlar, bu yazımda sizlere çok severek kullandığım bir üründen bahsetmek istiyorum. Alessandro markasının age complex serisinden aydınlatıcı ve yaşlanmayı önleyici el kremi & maskesi.

Bu ürünü yaklaşık bir aydır kullanmaktayım. Benim cilt yapım birçoğumuzunki gibi mevsim ve sıcaklık değişikliklerinden çok çabuk etkilenen bir yapıda. Sürekli nemlendirmem gerekiyor. Fakat ellerimi de yıkamayı çok seviyorum bu nedenle her saat ellerimi nemlendirmem gerekiyor ve bu da pek mümkün olan bir şey değil.

Bu nedenle daha profesyonel ürünlere başvurmam gerekiyor. Profesyonel üründen kastım cildimi daha uzun süre nemli tutan ve cildimin rahatça emebildiği ürünler. İşte Alessandro Hand!Spa ürünlerini profesyonel el bakımı ürünler kategorisine koyabilirim. Yoğun fakat kolay emilen bir ürün. Hem maske  hem de el kremi olarak kullanabiliyorsunuz.


Ben gece yatmadan önce bolca sürüp ellerime masaj yapıyorum ve üstüne eldiven giyiyorum. Bu şekilde maske işlevini görüyor. Gün içerisinde de el kremi şeklinde kullanıyorum.
Ellerinizde daha aydınlık, tırnaklarınızda ise parlak bir görüntü sağlıyor. Bu üründen çok memnunum. Fiyatı 95 TL civarında. Kuaförüm Alessandro ürünlerinin satışını yapıyor, ben bu ürünleri oradan temin ediyorum.

Bakalım bu üründe vaat edilenler nelermiş:
Lipozom, phutonutrients ve hyaluronik asit içeren yoğun nemlendiricili el kremi. İçeriğindeki etken maddelerin eldeki lekeler üzerinde etkisi vardır ve melanin oluşumunu azaltır.

Sonuç: Parlak, pürüzsüz, ışıldayan bir cilt.
Kullanım: Günde iki kere ellere masaj yaparak uygulayınız. 4 hafta içinde sonuç vermeye başlar.
Gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim. Hepinize güzel günler dilerim. Görüşmek üzere...

2 yorum:

  1. Sanırım benim de böyle bir ürüne ihtiyacım var.
    El kremi canavarı gibi sürekli sürüyorum ama yine kuruyor yine kuruyor.Not ettin denenecekler listeme.Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ablacım. Elimdeki el kremleri neredeyse bitti. Artık tek bir ürün kullanıyorum. Bir de Alessandro'nun başka bir el kremi var onu kullanıyorum. İkisinden de çok memnunum :)

      Sil