4 Haziran 2014 Çarşamba

Garnier Saf Ve Temiz - 3'ü 1 Arada: Temizleme + Peeling + Maske

Selam arkadaşlar :)))...
Bu yazımda sizlere beni gerçekten şaşırtan bir üründen bahsedeceğim. niçin şaşırttığını açıklayacak olursam, hem uygun fiyatta olup, hem de vaat ettiklerinin %50'sinden fazlasını gerçekleştiren bir ürünle daha önce karşılaşmamıştım.
 
3in1 Wash + Scrub + Mask - Product Image
 
Önce sizlere cilt yapımdan bahsedeyim, çok yağlı bir cildim var. Bu nedenle sivilceye de çok yatkın. Sürekli temiz tutulması gerekiyor fakat çok hassas bir yapısı olduğu için her peeling özelliği olan ürünü rahat rahat kullanamıyorum. Genellikle temizlik için Avène, La Roche gibi dermo markalarının ürünlerini tercih ediyorum. bu markaların ürünlerinden de çok memnunum.
 
İki hafta kadar önce "Aa bu ürünün görmemiştim" deyip kaptım bu ürünü. Çok da bir beklentim yoktu açıkçası. İki haftadır peeling ve maske özelliği nedeniyle kullanmaktayım ve vaat ettiklerinin %50 sinden fazlasını verdi bana.
 
Bakalım neler vaat etmiş:
  • Temizleyici: Cildi arındırır.
  • Peeling: Tıkanmış gözenekleri açar.
  • Maske: Cildi matlaştırır ve dengeler.         
7 güne kadar temiz bir cilt* 
 
Peki bende ne gibi bir faydası oldu: İlk olarak cildimdeki yağlanma azaldı. Daha az yağlanma ile gözeneklerimin tıkanmasında büyük bir azalma oldu ve tüm bunları cildimi kurutmadan sağladı.
 
Nasıl kullanıyorum: Ben her banyoda yüzümü Avène Cleanance Yüz Temizleme Jeli'ni kullanıyorum daha sonra 2 fındık büyüklüğünde Garnier ürününden alıp, göz çevreme değdirmeden yavaş hareketlerle, yüzüme ve boyun bölgeme nazikçe masaj yapıyorum ve 2-3 dakika kadar yüzümde bekletip duruluyorum. Durularken cildinizin temizlendiğini ve ferahladığını hissediyorsunuz.
 
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder