9 Ağustos 2013 Cuma

Bitirdiklerim :)

Selam arkadaşlar :) Yine en sevdiğim başlığa yazı yazma zamanı geldi, çattı. Bu yazımda sizlere bitirmiş olduğum 4 ürünü tanıtacağım.
 
 
Soldan sağa;

1. Gliss - Ultimate Oil Elixir Saç Kremi

Şu güne kadar kullandığım saç kremleriyle kıyasladığımda, özellikle  Loreal Elseve'in saç kremi çeşitleriyle kıyasladığımda Loreal Elseve saç kremi çaşitleri saç telinin dışını yumuşak bir tabakayla kaplarken Gliss Ultimate Elixir Saç Kremi saçın içine işliyor hissi verdi bana. Benim için fena değil kategorisine giren ürünler arasında. Ama Loreal Elseve ürünleri daha tercih edilesi.

2. Loreal Elseve - Yıpranma Karşıtı Onarıcı Maske

İşlem görmüş saçlar için çok iyi bir ürün olduğunu düşünmekteyim. Her banyoda saçlarımı şampuanladıktan sonra özellikle saçlarımın uçlarına uygulayarak masaj yapıyorum ve 1-2 dakika bekliyorum daha sonra duruluyorum ve saçlarım hem yumuşacık oluyor, hem de mis gibi kokuyor.

3. Emotion Love Deodorant

Kokusu mükemmel. Mis gibi gül kokuyor fakat terlemeyi azaltmıyor. İlk başlarda çok memnundum, terlememi azaltmış gibi hissediyordum fakat son zamanlarda yine aynı şekilde terlemeye başladım. Gerçi yılın en sıcak günlerini yaşamaktayız ama ilk başta daha memnundum. Rexona deodorantlar daha kullanılası sanki.

4. Nivea Black & White Clear Sprey

Doğrusunu söylemek gerekirse giydiğim kıyafet renkli olsun, siyah olsun, beyaz olsun, deodorant kullanırken leke problemi yaşamadım. Bu ürünü de seyahat boy olduğu için almıştım. Kokusu gayet hoş. Ama eşsiz değil. Piyasada daha iyileri var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder