21 Ağustos 2013 Çarşamba

Bugün Watsons'an neler aldım?

Selam arkadaşlar :) Watsons'dan bir alışverişle daha karşınızdayım. Denizli'nin aşırı sıcak olmasından mı yoksa hormonal dengemin değişmesinden mi bilmiyorum saçlarım kurumaya başladı. Uçlarını birbirine sürtünce hışır hışır ses çıkar oldu kuruluktan. Ben de çareyi kullandığım saç bakım ürünlerini değiştirmede buldum. Umarım faydalarını görebilirim.
 
 
Soldan sağa;
 
1. Live Clean Exotic Nectar - Argan Oil Conditioning Mask
 
3 gündür kullanmaktayım. Saçlarımda herhangi bir yumuşamadır, taramada kolaylıktır, herhangi bir etkisini göremedim. Tabiki de 2 gün yeterli bir süre değil bir ürünü değerlendirmek için. Bekleyip göreceğiz. Ama şunu söylemek isterim kokusu çok güzel.
 
2. Down Under Natural's - Argan Oil Saç Bakım Serumu
 
Keşke saçlarım hep nemli olsa da sürekli bu üründen sürüp dursam. Bu ürünü çok beğendim. Saçlarda yağlı bir his bırakmadan nemlenmesini sağlıyor. Çok az bir miktarı bile tüm saça uygulamaya yetiyor. Kokusu da şahane! Tereddüt etmeden kullanmanızı öneririm.
 
3. Çam Terebentin Yağı
 
Nedendir bilmem saçlarımdaki dökülme geçen aya kıyasla biraz arttı ve beni bir endişe sarmaya başladı. Ben de kendimi bitkisel yağ standlarına attım. Çam terebentin yağı saç köklerini güçlendirirken aynı zamanda saçlara dirilik veriyor. Ben sürekli kullanıyorum diyebilirim. Normalde haftada bir kullanırken önümüzdeki günlerde haftada 2-3 defaya çıkarmayı düşünüyorum.
 
4. Hindistan Cevizi Yağı
 
Bu ürünü hassaslaşan, kırılmaya meyilli saç uçlarım için aldım. Bu ürünü daha önceden kullanıp ve çok da memnun kaldığım için gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim hepinize. Saç uçlarını çok güzel nemlendiriyor. Üşenmesem, bu ürünü hergün kullanabilirim. Çok memnunum.
 
5. Jojoba Yağı
 
Bu ürünü hem şampuanıma 1 tatlı kaşığı katarak, hem de saçlarıma direkt sürerek kullanıyorum. Jojoba yağı saçları çok güzel nemlendiriyor. Kokusuna da bayılıyorum. Bunu saçlarıma sürüp 3 saat kadar bekletip yıkıyorum. Saçlarının kuruluğundan şikayet edern herkese tavsiye ederim.
                                                                   
 
 
Soldan sağa;
 
6. Pure'n Soft Feminine Cleansing Wipes
 
İlk defa aldığım bir ürün bu ürün. İşteki masamın çekmecesine koyup ihtiyacım oldukça kullanırım diye almıştım. Bakalım memnun kalacak mıyım :)
 
7. Watsons Wet Tissues Ocean Scented 
 
Bu mendili ilk defa 2 ay önce ablam verdiğinde denemiştim. Kokusu çok ferah gerçekten. Bir tane işteki masamın çekmecesine, bir tane de çantama attım.
 
8. İpek Yüz Kesesi
 
Yüzüme daha önce hiç kese yapmamıştım. ' gün önce ilk defa yaptım ve onu da yüzüme gözüme bulaştırdım. Yüzüm kıpkırmızı oldu. Halbuki hiçbirşekilde zorlamadım ama oldu işte :(. Şu an bepanthol kremiyle tedavi ediyorum yüzümü. Kullanırken dikkat edelim arkadaşlar.
 
 
9. Nivea Free Time Duş Jeli
 
Bunu da yanında hediye olarak verdiler. Henüz kullanmadım ama çok fresh bir kokusu var.
 
10. Foot Ease Cracked Heel Cream
 
30 TL ve üzeri alışverişlerde bu krem 7.99 TL'den 3.99 TL'ye geliyordu. Ben de kaptım bir tane. Kullanır kullanmaz paylaşacağım yorumlarımı :).
 
11. Kotex
 
Bu da 30 TL ve üzeri alışverişlerde 1 TL'ye geliyordu. Kaptım gitti.
 
Alışveriş de burada bitti :).
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder