20 Ağustos 2013 Salı

Bugün Watsons'dan ne aldım?

Selam arkadaşlar, bugün alışveriş merkezine gitti bir şey içmeye annemlerle. Annemler kafede otururlarken ben bir gezip gelmek bahanesiyle Watsons'a girdim. Tokalarda 2 alana 1 bedava indirimi varmış. 3 tane cici mi cici toka seçip çıkmaya hazırlanıyordum ki, Watsons'da satılan Miine marka ışıklı aynalar indirime girmiş ve 25 TL'ye düşmüş. Bir tane de ayna alayım dedim.
 
Mutlu muyum, memnun muyum? Evet mutlu ve memnunum. :)
 
 
Tokalar çok seviyorum. Saçlarımın önleri kısa olduğu için sürekli önüme düşüp beni rahatsız ediyor. Bu durumda bu tokalar devreye girip kahramanım oluyor.
 
 
Mandallı tokalar kadar kullanışlı bir toka türü görmedim ben. Çok pratikler. Özellikle banyodan çıkıp, saç bakım ürünü kullandıktan sonra bir mandallı tokayla tutturuyorum saçlarımı ve saç bakım ürününün saçlarıma işlemesi için bekliyorum. Islak saçlarım omuzlarıma değmemiş ve giysimin yakasını ıslatmamış oluyor bu sayede :).
 
 
Sarı saçlılara çiçek desenli, pembeli kırmızılı tokaları çok yakıştırıyorum. Kumralken, saçımı boyatmamışken saçlarım pek göstermiyordu bu tokaların güzelliğini sanki. Ya da bu tür tokalar bana çok güzel gelmeye başladı.
 
 
Evet arkadaşlar alışverişin favorisi bu minik tokalar. Işıkta çok güzel parlıyorlar. Çok şıklar :)
 
 
 
 
Haha :D Ellerim ve telefonum :)

Gördüğünüz gibi aynanın önünde bir düğme var. Aynanın etrafında yer alan ampullerin yanabilmesi için 4 kalem pil gerekiyor. Merak ediyorum yanınca nasıl olacak :).

2 yorum:

  1. iyi günlerde kullan canım..
    sarı simli çıt çıt tokana bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Benim de aldıkların içinde en bayıldığım tokalar sarı simli minik çıtçıtlılar. Aldığımdan beri istisnasız onları kullanıyorum :)

      Sil