20 Ağustos 2013 Salı

Pastel ProFashion Allık

Selam arkadaşlar :)
 
İnternette gördüğümden beri gelse de alsam gelse de alsam diye sabırsızlanırken geçen pazar Watsons'da rastladım bu cici allıklara.
 
Pastel ProFashion Allık
 
Şu seneye kadar Pastel marka ürünleri severek kullanırdım. Bu ürünlerin benim için tek kötü yanı ambalajlarının tabiri caizse çok uyduruk olmasıydı. Ama bu ürünüyle bu uydurukluğu geride bırakmış Pastel. Sert plastikten üretilen ambalaj gerçekten çok sağlam. Tuttuğunuzda sizi gerçekten memnu ediyor.
 
Pastel ProFashion Allık
 
Bakar mısınız tasarımın şekerliğine :). İnsan nasıl kıyar bunları kullanmaya. Ama bir an önce kullanmak istiyorum. Kullanırsam da bozulacak rengi ve dokusu :(.
Soldaki allık 261 numaralı ürün, sağdaki ise 260.
 
Pastel ProFashion Allık
 
Resim pek anlaşılır değil ama ben size nasıl durduklarını anlatayım arkadaşlar. Her ikisinin de içerisinde minik minik simler var. Soldaki bronz tonda bir allık, sağdaki ise pembe şeftali. Dokusu çok yumuşak. Uygulamasının kolay olacağını düşünmekteyim. Siz ne dersiniz :) ?

Bu arada allıkların fiyatı 18,90 TL.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder