12 Ağustos 2013 Pazartesi

Gratis Alışverişi :)

Ben bu alışverişi biraz abartmış olabilirim. Merak ettiğim ne varsa kaptım. O da yetmedi bi de alışveriş merkezini terketmeden de girdim bir kez daha alışveriş yaptım. Onlardan da bir başka yazımda bahsetmek istiyorum.
 
 
Abarttım dedim çünkü "Canım çok sıkıldı baba naaalırsın bi gezinip çıkalım." dedim ve The Balm standında bulunan ne kadar ürün varsa birer tane kapıp çıktım. Daha fazlası olsa onları da kapıp çıkardım fakat talan edilmiş ortalık.
 
1. Otacı Argan Saç Bakım Maskesi
 
 
Ne zamandır denemek istediğim bir üründü. Elimde olmasına rağmen en az 2 ay daha deneyemeyeceğim bir ürün çünkü elimde daha önceden almış olduğum, bitirmem gereken daha bir sürü saç maskesi var. Otazı Argan Yağı Saç Bakım Maskesini diğer ürünlerini de tamamladıktan sonra kullanmayı düşünüyorum.
 
2. The Balm - Balm Shelter Renkli Nemlendirici
 
 
Bu ürünü göbek ata ata aldım resmen. Denizli'de gratis açıldığından beri bir türlü bulamadığım bir üründü. Ev açılmamış renkli nemlendirici kaynıyor fakat ben hala tam gaz almaya devam ediyorum. Neyse ki çalışmaya başladım ve her gün makyaj yapıyorum. Elbet tükenecekler ve yerlerini yeni renkli nemlendiriciler alacak. Bu ürünü en kısa zamanda deneyip resimleri sizlerle paylaşacağım.
 
3. The Balm What's Your Type Maskara
 
 
 
 Evet arkadaşlar, bu ürünleri de bulamıyordum, renkli nemlendiricide olduğu gibi aynı şekilde ev çanta çanta rimel kaynarken ben sırf ambalajlara kanıp bu iki rimeli kaptım. Bu maskaraları da deneyip en kısa zamanda sizlerle paylaşacağım.
 
4. The Balm Girls Lipstick
 
Bu lipstikler bomba gibi arkadaşlar. Yapısındaki mentolle dudaklarınızdaki kan dolaşımının hızlendığını farkediyorsunuz. Şahsi fikrim, dolgunlaştırma amaçlı ürünler oldukları. Ben Amanda Kissmylips ve ImaGoodkisser ürünlerini aldım. En kısa zamanda deneyip resim ve yorumlarımı paylaşacağım.
 
 
 
 5. Alışveriş Promosyonları
 
Yaptığım alışverişle birlikte hediye olarak Femfresh Intimate Hygıene ürünüyle, Gliss Saç Fırçasını verdiler.
 
 

2 yorum: