10 Ağustos 2013 Cumartesi

Golden Rose Carnival Nail Color

Golden Rose'a neler oldu böyle bu yaz yahu arkadaşlar? Koleksiyon, koleksiyon üstüne. Bundan memnun değil miyim? Tabi ki de memnunum. Fakat şöyle bir durum var ki çıkarttığı her koleksiyondan bir sürü parça almak istiyorum ve batıyorum ki 4 parça bir şeyler alıp kurtuldum batmaktan.
 
Golden Rose Carnival Nail Color
 
Golden Rose Carnival Nail Color Serisi yine Golden Rose'un Impression ve Jolly Jewels koleksiyonlarının karışımı bir koleksiyon, fakat o serilerden daha kaliteli bir seri kesinlikle. Renkleri gerçekten şahane. Ben yukarıdaki resimde gördüğünüz 4 renkte karar kıldım.
 
Bu renklere yakından göz atacak olursak;
 
Sırasıyla;
 
Golden Rose Carnival Nail Color 08
 
Golden Rose Carnival Nail Color 11
 
Golden Rose Carnival Nail Color 12

Golden Rose Carnival Nail Color 15
 
Golden Rose Paris Nail Lacquer serisinden 4 tane hediye göndermiş. Onlarda aşağıdaki resimdekiler :).
 
Golden Rose Paris Nail Lacquer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder