10 Ağustos 2013 Cumartesi

Watsons Alışverişi

Aslında amaçsızca yapılan bir alışveriş oldu bugünkü. Sırf argan yağı almak için girmiştim. Ivır zıvır ufak tefek şeyleri de beraberime katıp çıktım. Ama mutlu etti beni :)
 
1. Live Clean Argan Oil
 
Live Clean Argan Yağı
 
Watsons'a giriş amacım Live Clean Argan Yağı idi. Saçlarım röfleli olduğu için saç kremi ve saç maskesi dışında ekstra bakım gerekiyor saçlarıma. Bu nedenle sürekli saç bakım ürünü arayışı içindeyim. Sıvı saç kremi ve saç bakım yağlarıyla destekleyerek bakmaya çalışıyorum saçlarıma. Bu ürünü ilk kullanışım olacak. Kullanır kullanmaz yorumlarımı paylaşacağım sizlerle :).
 
2. Pastel Waterproof Color Volume Mascara - Green
 
Pastel Maskara
 
Pastel'in yeni çıkarttığı maskara serisi. Seri 7 canlı renkten oluşmakta.  Renkleri gerçekten çok güzel. Pastel bu serisiyle suya dayanıklı formülü, silikon fırçası ve cesur renkleri ile kirpiklere çarpıcı dolgunluk ve hacim kazandırır iddiasında.
 
 Nerdeyse tüm renklerini almaya niyetlenmiştim ki annem "Dur! Yapma!" dedi ve kendime geldim. Annem yeşili al yeter dedi ve kapıp ilerledim yoksa yeşilden de olacaktım. Kullandıktan sonra paylaşacağım yorumlarımı. 
 
3. Rebul Jasmine Eau De Cologne & Rebul Ice Eau De Cologne
 
Rebul Kolonya
 
Bu ürünlerin gerçek boyları ablamda vardı ve kullanınca çok hoşuma gitti. İşte canım sıkılınca, bunalınca dökünürüm diye deneme boylarını alayım dedim ve annemle ananeme kaptırdım kolonyalarımı. Olsun, feda olsun benim tontiklerime :) Gerçekten çok hoş kokuyorlar. Şu sıcak yaz günlerinde bu tür hem serinletici, hem de güzel kokan şeylere çok ihtiyacımız oluyor. Gittiğim ilk fırsatta gerçek boylarından alıp işteki çekmeceme koyacağım.
 
4. Watsons Round Puffs
 
Watsons Round Puffs
 
İnanır mısınız 2 haftadır pamuksuzdum. Evde pamuğum kalmadı ve ben her markete gidişimde almayı unutuyordum. Makyaj temizlemek için abuk subuk yöntemlere başvurmaya başlamıştım ki pamuk almam gerektiği aklıma geldi. İki paket kaptım.
 
Watsons'ın bu tür ürünlerinden çok memnunum. Hem de fiyatları uygun. Yaşasın Watsons!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder