22 Eylül 2013 Pazar

PASTEL - Magic Sand Matte Finish #723 & #724

 
Selam arkadaşlar :)))
 
Bu yazım son yaptığım Watsons alışverişimde yer alan PASTEL Magic Sand Matte Finish ojeler hakkında. Diğer bloglarda gördüğüm Magic Sand oje serisi renkleri niçin Denizli'deki Watsons ve Gratis'lerde yok diye üzülürken, bir baktım ki çalışan bayanlar yeni gelen ojeleri standa diziyorlardı.
 
 
Ben de #723 (Açık Mercan) ve #724 (Pembe) numaralı renklerini kaptım. Renkleri gerçekten çok canlı çok güzel. Mercan tonlu olanın içerisinde ojeye ipeksi bir görünüm veren sedef varken, pembe ojenin içerisinde küçük küçük gümüş rengi ışıltılar var.
 
 
Ben ilk olarak açık mercan renkli olanı sürmeyi tercih ettim. Ama pembeyi de sürmek için sabırsızlanıyorum.
 
İyi haftalar herkese :)))...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder