18 Eylül 2013 Çarşamba

Benefit - PRIMPING with the STARS

Herkese selamlar :)))
 
Geçen Pazartesi İzmir'de 1 günlük bir oryantasyonum vardı. Bu vesileyle annemle babam da bir gün önceden gidip gezelim dediler. Ben de memnuniyetle kabul ettim :).
 
İzmir'e gidip de gezip alışveriş yapmadan olmazdı tabi. Otele yerleşip öğle yemeğimizi yedikten sonra AGORA AVM'ye gittik gezme ve alışveriş bahanesiyle. Gezerken bir baktım SEPHORA da varmış orda :D. E tabi Bilge durur mu. Girdim. İlk maaşımı (Büyük bir kısmını) çatır çatır yedim :D.
 
Nasıl mutlu oldum anlatamam. İnsanın kendi emeğiyle kazandığı parayı harcaması gerçekten bir başkaymış. Gelelim aldıklarıma :).
 
Bu yazımda aldıklarımdan sadece bir tanesini tanıtacağım. Mağazaya girdiğimde uğradığım ilk stand Benefit standıydı. Ürünlerin ambalajları o kadar cici ki. Hepsini kapasım geldi ama bu isteğim havada kaldı.
 
Aşağıda resimlerini görmüş olduğunuz bu ürün Benefit'in en başarılı ürünlerini barındırmakta imiş.
 
 
Ürünlerin asıl bulunduğu ambalajın içerisinde bulunduğu karton bir kağıt  ambalaj bulunmakta. Bu ambalajın arkasında içerisindeki ürünlerin resimlerini görmektesiniz.
 
 
Bunlar da mini minicik ürünler :).
 
1. Stay Don't Stray - stay-put primer for concealers & eyeshadows
2. The POREfessional - PRO balm to minimize the appearance of pores
3. Some kind - a gorgeous -  The foundation faker (Medium)
4. Benetint - Rose tinted lip & cheek stain
5. Girl Meets Pearl - Liquid pearl luminizer for face
6. They're real! mascara - Beyond mascara
 
 
Bu ürünlerden en merak ettiklerim Girl Meets Pearl likit aydınlatıcı ve They're real' mascara. Bu cici şeyleri kullanmak için sabırsızlanıyorum. Ama tabi elimde bulunan aynı işlevi gören ürünleri bitirmem lazım.

 
Setin açılır kapağında da TİPS AND TRICKS kitapçığı bulunmakta. Benim gibi makyaj amatörleri için güzel bir kılavuz kesinlikle :).
 
Aşağıda kılavuzun içeriğini görmektesiniz.
 
 
Bu yazım da bu kadar. siz neler düşünüyorsunuz bu ürün hakkında?
 
İyi haftalar herkese!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder