15 Eylül 2013 Pazar

La Roche Posay - Thermal Spring Water

 
Selam arkadaşlar :)))
 
Bugünkü yazımda size La Roche Posay - Thermal Spring Water'dan bahsetmek istiyorum. Son birkaç aydır yüzümdeki sivilceler için ilaç tedavisi gördüğüm için  cildim aşırı hassaslaştı. Çenemdeki bazı bölgeler zaman zaman aşırı kurumakta.
 
Çoğu zaman bu kuruluğun önüne geçemiyorum Bu nedenle kuruluğun verdiği rahatsızlık hissini azaltmak için bir yol ararken bir eczaneye gittim. Eczacıya uygulanan sivilce tedavisinden ve yaşadığım rahatsızlıktan bahsedince bu üründen bahsetti. Kuruluğun sebep olduğu rahatsızlık hissini azaltacağını söyleyince kaptım bu ürünü. Ürünün fiyatı 30 TL.
 
Şu an için bu üründen memnunum. Cildimi temizledikten sonra gözlerimi kapatıp tüm yüzüme uyguluyorum. Kokusuz bir ürün. Cildi nemlendiriyor, ferahlatıyor. Cilt ürünün bir kısmını emiyor, diğer kısmı ise buharlaşıyor.
 
Ürünün arkasında Özellikler kısmında;
 
Mineral tuzlar ve Selenyum gibi oligo elementlerin eşsiz bileşimi sayesinde La Roche - Posay Termal Suyu; anti - oksidan, rahatlatıcı, yumuşatıcı etkiler gösterir.
 
Ben memnun kaldım. Siz ne düşünüyorsunuz? :)...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder