14 Eylül 2013 Cumartesi

Gratis Alışverişi - 13/09/2013

 
1. Reipinol'A Mulberry Under Eye Recovery Gel Patch - Collagen (2 Adet)
 
Bu alışverişimde en merakla sepete attığım ürün bu ürün oldu. Son zamanlarda göz altlarım morluk ve şişlikler hiç eksik olmuyor. Bu kolojenli pedlerin bu morluk ve şişliklerle savaşmamda yardımcı olacağını düşünmekteyim. Deneyimlerimi sizinle paylaşacağım.
 
2. UNI ECCQ Islak Mendil
 
Bu mendil piyangodan çıktı diyebilirim. Yaptığım alışverişe hediye olarak verildi. Bebekler için üretilmiş bir ürün. Elimde denediğim makyaj ürünlerini temizlemekte kullanmayı düşünmekteyim.
 
3. PASTEL PROFESSIONAL Quick Dry Solution
 
Bu ürüne çok ihtiyacım vardı. Ojeyi genelde gece sürdüğüm ve  ardından da uyuyakaldığım için yastık izi çıkması kaçınılmaz oluyor. Bu ürünle bu tür kazaları telafi etme fırsatım olacak. En azından içim rahat edecek.
 
4. PANTENE Argan Yağlı Elixir
 
Önceki yazılarımı okuyanlar saç ürünlerine olan zaafımı bilirler. Yeni bir ürün gördüğüm zaman almadan yapamıyorum.
 
5. LIONESSE Profesyonel Saç Fırçası
 
Çalışırken saçımla çok fazla oynadığım için çantamda tarak taşımak komik durumlardan kurtulmama yardım olacaktır eminim. Bu taraktan daha önce de almıştım. Minnoşuma oyuncak olarak hediye etmiştim. Çok özledim bitanemiii!
 
6. BEBAK Acı Badem Sütlü Makyaj Temizleme Mendili
 
Bu mendiller bir şahane dostum! Makyajınızı cildinizi tahriş etmeden temizlemenize yardımcı oluyor. Aynı zamanda cildi nemlendiriyor. Çok memnunum. Olmazsa olmaz diyebileceğim bir ürün.
 
Bugünlük bu kadar. Diğer yazılarda görüşmek üzere arkadaşlar :))).

1 yorum:

  1. Canım göz pedlerini deneyip yorumlamanı iple çekiyor olacağım :)

    YanıtlaSil