12 Eylül 2013 Perşembe

Watsons alışverişi :)...


Selam arkadaşlar :)
 
2 hafta önce ablamla yapmış olduğum fakat üşengeçlikten yazamadığım bir yazımla karşınızdayım. Bunları neden aldım bilmiyorum aslında. Eve gelince farkettim şu an için ne kadar gereksiz olduklarını.Özellikle duş jeli konusunda. Evet şimdi sıra hepsini yorumlamakta :)

1. Watsons Exfoliating Body Wash - Floral Blossom Extract

Bu ürünü henüz deneme fırsatım olmadı, daha doğrusu buna sıra gelmedi :D. Ama şunu paylaşmak isterim, mis gibi çiçek kokuyor. Dener denemez yorumlarımı paylaşmaya çalışacağım :).
 
2. Gliss - Ultimate Repair Şampuan
 
Röfle yaptırmadan önce Gliss - Ultimate Repair serisi saçlarımı ipek gibi yapıyırdu. Fakat şimdi temizlemekten başka bir işlevi yok benim için. Ama kokusu çok güzel. Saçlarınız herhangi bir işlem görmediyse tereddüt etmeden tavsiye edebilirim.
 
3. Gliss Kur Hair Repair - Gliss Saç Bakım Yağ İksiri (Çok Yıpranmış ve Kuru Saçlar için)
 
Saçım ıslakken ya da kuruyken hiç farketmez her iki türlü de kullanıyorum. Kokusu mükemmel. Etkisi mükemmel. İşten geldikten sonra duş  almayacaksam saçlarımın işlem görmekten kurumuş kalana kısımlarına 3 sprey sıkarak yayıyorum. Ovalayarak saç uçlarımın yağı emmesini sağlıyorum. Böylece sabah duş alana kadar saçlarıma bakım yapmış oluyorum. Duş aldıktan sonra da saçlarım neliylen yine 3 sprey sıkıp saçlarıma yayıyorum. Böylece saçlarım kuruduktan sonra hışır hışır olmuyor, aksine yumuşacık oluyor. Hem de mis gibi kokuyor.  
 
Bu ürünü kullanmadan önce çok tereddüt etmiştim acaba saçlarımı ağırlaştırır mı diye ama ağırlaştırmadan saçlarımın kabarmasını önleyerek gönlümde taht kurdu bu ürün. Yağımsı bir yapısı var fakat saça sürünce o etkisi kayboluyor, yani sizi rahatsız etmiyor. İndirime girmeden de alınabilecek bir ürün ama indirime girer girmez stoklamam lazım bu üründen.

4. Gliss Kur Hair Repair - Gliss Saç Bakım Yağ İksiri (Boyalı ve Röfleli Saçlar için)

Bu ürünü henüz denemedim. Denedikten sonra yorumlarını hemen paylaşacağım :).

2 yorum:

  1. Röfleli saçlarda hiçbir bakım ürünü fazla değildir ablacım mutlaka kulanırsın merak etme.Duş jeli de sürekli kullanılan bir şey olduğundan bence gereksiz değil.Güle güle kullan .Birlikte almıştık hepsini özlemle öpüyorum canım.

    YanıtlaSil
  2. duş jeli ve saç iksirinin fiyatı nedir?

    YanıtlaSil